Dauw mee

Een kersvers project in Bierbeek waarin de natuur centraal staat. Een actieplek gericht naar jongeren die te maken hebben met kwetsbare situaties. Misschien wil je er meer over weten of bijdragen op jouw unieke manier. Via deze form kan je ons dat laten weten. Je kan meedoen als vrijwilliger (er valt nog wel wat te verbouwen) en steunen als schenker (er zijn centen nodig voor de infrastructuur en en de verbouwing van de schuur) of fan (vertel het nieuws voort). Je kan helpen door onze berichten op de sociale media actief te delen in je netwerk.

Ben je actief in het jeugdwerk of de jeugdzorg en heb je interesse om onze plek te gebruiken als actieplek, meld je dan aan als gebruiker van De Dauw. Laat ons weten of en hoe je De Dauw wil gebruiken als actieplek voor de jongeren die jullie onder je hoede hebben. Misschien wil je met hen het bos in, misschien wil je hier met hen kamperen, misschien hebben jullie iets bijzonders te vieren, misschien willen jullie de sterren tellen of misschien willen jullie gewoon een dagje chillen in de natuur,... Het kan allemaal, in De Dauwerij!

Wij mikken erop operationeel te zijn vanaf 20 april 2026. Vanaf dat moment kan je alvast gebruik maken van onze buitenruimtes. De binnenruimtes zullen pas later beschikbaar zijn.

Mensen die regelmatig een update wensen te ontvangen of actief mee willen doen als vrijwilliger kunnen zich met ons verbinden via whatsapp. 

Dauw mee
  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}
Dauw mee